четвер, 24 грудня 2015 р.

Малеча Радецьких

Для мене малеча – це щось незвичне, переживала через зйомку, бо думала, що будуть неслухняні, галасуватимуть, бешкетуватимуть і розбігатимуться в усі боки, а ще я боялась, що не зможу вибудувати з ними кадр, розіграти постановочні сценки - і все піде шкереберть… проте все пройшло дуже добре і злагоджено.
В родині Радецьких 8(!) дітей: троє вже дорослих, і живуть окремо від батьків, а п'ятеро були моїми моделями: Петро – 15 років, Назар – 8 років, Остапчик - 4 роки, і двоє красунь Марічка – 13 років й Софійка – 6 рочків.
Словами не можу висловити свій захват і повагу батькам – пані Оксані та пану Михайлу! Таких вихованих, чемних, і водночас живих і комунікабельних дітей я ще не бачила. А в таких затишних і гостинних оселях – буваю, але це рідкість в наш час: людське тепло і щира відкрита доброзичливість. Ну де ще б у мене фото сесія почалась із частування варениками?! А в перервах у підготовці і зйомках показували старі родинні фото та оповідали історію прадідів?
Остаточно мене підкорило те, що за кілька годин, що я пробула у них вдома ніхто жодного разу не підвищив голосу: ні діти між собою, ні батьки на дітей. Так малі жваві, бо ж це діти, але вони слухняні, тактовні, і, що називається, керовані. Я завжди думала, що якщо в хаті більше двох малих то це вже гамір і хаос, а тут п'ять – а такий спокій і затишок. Тепер я не боятимусь заводити багато дітей – бо бачила, що все залежить від батьків: їх уважності, терпіння й вкладених сил. Коли я сказала про своє спостереження пані Оксані, мовляв, в інших людей діти не такі, НЕвиховані, то вона відповіла: "Та ні, то не НЕвиховані, то НЕдолюблені" - і я розумію, наскільки вона права, саме наша любов до дітей робить їх прекрасними. Не контроль, не суворість, не дива педагогіки, а саме любов. Ця родина є сама любов: до своїх дітей, до Батьківщини, до традицій.

Отже ви можете уявити собі ідеальну українську родину? Де шанують і зберігають пам'ять про свій рід, виховують і розвивають дітей в пошані до рідної нації і її культури, затишно облаштовують оселю з багатьма елементами старожитностей і традиційного побуту? Якщо не можете це уявити – то я вам покажу :)



















Джерело: uamodna.com

Немає коментарів:

Дописати коментар